Over Witteveen.com Met de komst van Het Nieuwe Werken is de toegevoegde waarde van Witteveen.com nog transparanter. Want zeg nu zelf, een duurzame totaalleverancier voor een HNW 2.0 project is toch echt uniek? De organisatie van Witteveen.com bestaat uit: 1. Kantoor- en projectinrichting: • Kantoorarchitectuur en huisvestingsadvies • Werkplekken en archief • Cable management en akoestiek • Interieur voor bedrijfsrestaurants en vergaderruimtes • Directiemeubilair en maatwerk • Accessoires en ergonomische producten • Duurzame collectie: FSC / PEFC keurmerk, Crade to Cradle en MVO 2. ICT: • Witteveen.com Cloud en Connectdiensten • Multifunctionals en printers • Apple producten • Communicatie (GSM, DSL en SIP) • Audiovisuele producten • Hardware, software en randapparatuur 3. Kantoorartikelen & supplies: • Kantoorartikelen en papier • Cartridges en toners • Kantoormachines 4. Technische service: • Consultancy, monitoring en projectmanagement • Installatie en beheer (cloud) netwerken • Garantie afhandeling • Service werkzaamheden van all-in service contracten • Logistieke dienstverlening en montage 5. Webshop: • Het volledige Witteveen assortiment online altijd beschikbaar • Uitgebreide zoekfunctie • Veilig bestellen d.m.v. een persoonlijke inlogcode • Actuele voorraadstatus • Uw bestelhistorie inzichtelijk • Uw service-aanvragen en toner bestellingen • Duidelijke afbeeldingen en specificaties van de producten • Uw persoonlijke prijsafspraken worden vermeld Cover

Pagina 3

Voor vakbladen, online nieuwsbrieven en mailings zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een web winkel in uw clubmagazines.

Witteveen.com Living Office 2013 Lees publicatie 12Home


You need flash player to view this online publication